Tipul ofertei: full time
Nivel cariera: Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu oferit: dupa interviu
Tara: Romania
Oras: Timisoara
Responsabilitati:
- Extragerea si sintetizarea documentatiei aferente licitatiilor;
- Mentinerea legaturii cu persoanele de referinta din cadrul companiei, in vederea obtinerii tuturor documentelor si informatiilor necesare corecte si la timp;
- Pregatirea si redactarea documentatiei de ofertare pentru licitatii;
- Elaborarea de oferte tehnice si comerciale pentru clientii companiei;
- Urmarirea derularii proiectelor in functie de cerintele interne;
- Mentinerea legaturii cu clientii existenti din punct de vedere administrativ, ca suport pentru vanzari sau proceduri de achizitie;
- Relationarea si comunicarea cu furnizorii;
- Monitorizarea zilnica si identificarea procedurilor de achizitii publice de interes pentru companie;
- Intocmirea dosarului achizitiilor si urmarirea derularii procedurilor atat pe durata proiectului in vederea desfasurarii optime a acestuia, cat si la finalizarea sa (clarificari, propunere tehnica, propunere financiara etc);
CERINTE:
- Experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;
- Studii medii / superioare, de preferat tehnice;
- Cunostinte avansate de operare PC (MS Office);
- Experienta practica in lucrul cu Seap / Sicap;
- Cunoastere generala a legislatiei si a procedurilor aferente achizitiilor publice;
- Experienta in monitorizarea derularii procedurii achizitiilor in termenele stabilite;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Seriozitate, responsabilitate si atentie la detalii;
- Perseverenta, rezistenta la stres si la activitati desfasurate sub presiunea termenelor limita;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Cunoasterea limbii Engleze;
- Permis de conducere- cat B- reprezintă un avantaj;
OFERTA (bonusuri, beneficii):
- Salariu motivant
- Bonusuri pentru realizari remarcabile